Blog Central: Communicatie advies

De bedoeling van deze blog is om 2 en 3 Marketing en andere personen advies te geven over hoe ze een duidelijke, aantrekkelijke, leerrijke en aansprekende communicatie kunnen voeren via een blog.

Monday, March 05, 2007

Ook Jamie Olliver goes PURO

Topkok Jamie Oliver gaat fairtrade





De populaire Britse kok Jamie Oliver, bekend van tv-kookprogramma’s zoals The Naked Chef, heeft resoluut gekozen voor het Puro-concept van de Turnhoutse koffiebrander Miko.
Puro is een nieuwe koffie van Miko die gecertificeerd wordt door de Max Havelaar. Miko kiest hierbij voor de beste kwaliteit bonen. Jamie Oliver gaat in zijn restaurant in Cornwall met de naam ‘15’ voortaan enkel Puro-koffie schenken. Miko sloot daartoe, na uitgebreide smaaktesten, een exclusieve overeenkomst af met Oliver. Ook de Britse bio-keten Natural heeft voor zijn 15 vestigingen, vooral gevestigd in Londen, exclusief voor bio-fairtradekoffie gekozen.


Ik weet, het is al wat ouder nieuw, maar ik vind het toch de vermelding ervan waard!
Een reden om trots te zijn samen te mogen weren met het Puro-brugproject!

Meeuwes Lindsy

1 Comments:

  • At 23:29, Anonymous Anonymous said…

    Jamie doet toch wel goede dingen. Ik vind het mooi dat het hem gelukt is om schoolkinderen gezonder te laten eten.

     

Post a Comment

<< Home

 

Online Universities