Wat is Trading Minds
° Een jaarlijks leerwerkproject - Praktijkopdracht
° Van studenten 2e marketing KHK Turnhout
° de 9e editie
° organisatie 2 daags congres
° organisatie oud-studentenevent
° thema; Jeugd van tegenwoordig - puro brugproject
Doel van het project:
° 50% naambekendheid bij 1e jaar HWBKT teweeg brengen.
° Prestaties door het jaar communiceren naar de 1e jaar toe zoals vb verkopen e.d. die wij binnen halen.
° Wederzijdse communicatie teweeg brengen : wij kunnen hun hulp gebruiken en wij kunnen hen ook hulp aanbieden doordat wij het 1e jaar reeds gepasseerd zijn en hierbij onze ervaring kunnen delen met hen.
° Communicatie voeren via Agora.
° Communicatie rond Puro en miniondernemingen naar hen voeren.
° Presentatie geven rond Trading Minds.
° Opvolging communicaties via borden in de klas à interactie teweeg brengen.
° Een professioneel, succesvol, indrukwekkend en leerrijk congres en oud-studentenevent organiseren.
° Communicatie naar de bedrijfswereld en de streek toe.
° Een professioneel imago en een wauw-effect creëren naar studenten en docenten HWBKT en het bedrijfsleven toe.
--> Laten zien dat ‘die van 2 Marketing’ veel meer in hun mars hebben dan gedacht.
-->Bewijzen dat marketing wel werkt en professioneel is.
Lindsy Meeuwes
0 Comments:
Post a Comment
<< Home